امیرحسین عزیزمامیرحسین عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
شقایق عزیزمشقایق عزیزم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

امیرحسین عزیز خاله

امیر حسین و روزهای کودکی

1392/8/8 20:32
328 بازدید
اشتراک گذاری

امیر حسین

حتما خبر دارید که من بخاطر اینکه مامان چند روز در هفته کلاس دانشگاه و سر کار میره

روزها پیش عزیز جون هستم

از صبح تا ظهر که با عزیزم

ساعت 12:30 الی 13 آقاجون میاد خونه بعد میشه بازی منه با آقاجون

حسابی هر دوشون من و سرگرم میکنند مواظبم هستند باهام بازی میکنند

حسابی زحمتشون میدم گاهی هم شیطونی میکنم

آقاجون عزیز جون خیلی دوستتون دارم

سالم باشید همیشه

این چند تا عکس با آقاجون

امیر حسین و آقاجون

 

 

آقاجون انشا.. همیشه سلامت باشی و شاد و خندان ببینمت

قربون مهربونیتون

عزیز جون دست توراهم میبوسم میدونم که خیلی دوستم دارید من دوستتان دارم

 

امیر حسین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)