امیرحسین عزیزمامیرحسین عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
شقایق عزیزمشقایق عزیزم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

امیرحسین عزیز خاله

تولدت مبارک عزیزدل خاله

1394/11/4 14:13
5,268 بازدید
اشتراک گذاری

مثلِ گلِ یاسی برخوشه یِ دلِ من

عطرتو پیچیده درکوچه یِ منزلِ من

روز میلادت مبارک ناز گل خوشگل من

 

عکس بدو تولد

 

خدا را به خاطر خلقت وجودت پاکت سپاسگذارم

و برای سالروز آغاز زندگی تو خوشبختی بیشتر آرزو می کنم

خدایا ممنونم به خاطر این زیبای خفته که به ما هدیه دادی

امیرحسین جان تولدت مبارک عزیزم

 

 

مثلِ گلِ یاسی برخوشه یِ دلِ من

عطرتو پیچیده درکوچه یِ منزلِ من

روز میلادت مبارک ناز گل خوشگل من

 

عکس بدو تولد

 

خدا را به خاطر خلقت وجودت پاکت سپاسگذارم

و برای سالروز آغاز زندگی تو خوشبختی بیشتر آرزو می کنم

خدایا ممنونم به خاطر این زیبای خفته که به ما هدیه دادی

امیرحسین جان تولدت مبارک عزیزم

 

خدای اطلسی ها با تو باشد
پناه بی کسی ها با تو باشد
تمام لحظه های خوب یک عمر
به جز دلواپسی ها با تو باشد .

تولدت مبارک

Image result for ‫تولدت مبارک‬‎

Image result for ‫تولدت مبارک‬‎

Image result for ‫تولدت مبارک‬‎

پسندها (5)

نظرات (3)

مامان سونیا
4 بهمن 94 15:45
امیر حسین عزیز خاله تولدت مبارک انشالله تولد 120 سالگیت نازنینم
خاله و امیرحسین
پاسخ
سلام مامان سونیای عزیز صدرا جون جطور ممنونم از شما
کیان
5 بهمن 94 9:37
امیر حسین جون تولدت مبارک داداشی نمیدونم چرا عکسهای این پست بازنمیشه فکر کنم دوباره باید لود کنی خاله جون
خاله و امیرحسین
پاسخ
سلام کیان جان ممنونم عزیزم تو این پست عکسها از سایت دیگه شاید بخاطر این باز نمیشه
رامش
14 بهمن 94 14:55
تولدت مبارک امیرحسین جان
خاله و امیرحسین
پاسخ
ممنونم