امیرحسین عزیزمامیرحسین عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
شقایق عزیزمشقایق عزیزم، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه سن داره

امیرحسین عزیز خاله

امیرحسین در حال بستنی خوردن

1394/10/7 14:46
501 بازدید
اشتراک گذاری

امیرحسین و بستنی

سلام دوستان عزیز

مامان باباهای مهربون

خاله و دایی عمه و عمو های عزیز

کوچولوهای قشنگ که به وبلاگ امیرحسین سرمیزنید

تبریک میگم میلاد با سعادت

حضرت محمد (ص) خاتم الانبیا و امام جعفر صادق (ع)

به همه شما عزیزان

انشا.. همیشه شادی و جشن و سرور باشه برای همه و برای کوچولوهای عزیزمون

میدونید که پسر کوچولوی من واسه عکس انداختن کلی باید التماسش کنیم

اما خوب گاهی هم از دستش در میره بدون اینکه بفهمه و یا با هزار التماس و درخواست عکسهایی ازش میگیریم

که بعداز 1-2 ماه گذشته مامان و بابا گوشی تکونی کردند و عکسهایی از امیرحسین به خاله دادن

ممنونم

این چندتا عکس داشته باشید تا بقیه  عکسها را آماده کنم واسه وبلاگ

از اونجایی که امیرحسین خیلی بستنی دوست داره و بیشتر از نوع عروسکی

روزی یک الی دو تا میخوره

اینجا هم در حال خوردن بستنی و بازی با تبلت بوده که تونسته مامان عکس بندازه

امیرحسین و بستنی

 

امیرحسین و بستنی

 

امیرحسین و بستنی

 

امیرحسین و بستنی

پسندها (1)

نظرات (3)

aylar
8 دی 94 13:15
سلام خوشحال میشم به من هم سر بزنید و در کانال تلگرام و پیج اینستاگرامم عضو بشید فعالیتم در زمینه ی طراحی تم تولد،بروشور،تقویم و... برای کودکان و بزرگسالان هست در ضمن ارتباط از طریق وبلاگم هم امکان پذیره channel: @aylardesign موفق باشید
خاله و امیرحسین
پاسخ
ممنونم حتما سرمیزنم
عمه فروغ
9 دی 94 12:15
ای جان نوش جونت باشه امیرحسین
خاله و امیرحسین
پاسخ
سلام عمه فروغ عزیز ممنونم که سرزدی
نويسنده : مامان كژال
9 دی 94 15:19
سلام امیر حسین جون دوست خوب هم وبلاگیم من ژینو هستم تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم و به رای شما دوست خوبم نیاز دارم . فقط کافیه با موبایلتون کد 10 رو به شماره 1000891010 اس ام اس کنید تا بتونم تو جشنواره برنده بشم . ممنون می شم اگه این لطف رو در حق من بکنید .
خاله و امیرحسین
پاسخ
اینشاا...که همیشه موفق و سربلند باشی ژینوجان