امیرحسین عزیزمامیرحسین عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
شقایق عزیزمشقایق عزیزم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

امیرحسین عزیز خاله

شهادت امیر المومنین علی (ع) و شب قدر (التماس دعا)

1394/4/15 22:40
1,159 بازدید
اشتراک گذاری

خدا نان شبم را یاعلی کن
همه تاب و تبم را یاعلی کن

در این دنیا وفردای قیامت
بیا ذکر لبم را یاعلی کن

اگر بی اعتبارم دوست دارم
بپایت سرگذارم دوست دارم

که ایوان طلا باشم بگویم
علی را دوست دارم دوست دارم

همین که نوکرم الحمدلله
گدای این درم الحمدلله

همینکه با تمام روسیاهی
محب حیدرم الحمدلله

 

خدا نان شبم را یاعلی کن
همه تاب و تبم را یاعلی کن

در این دنیا وفردای قیامت
بیا ذکر لبم را یاعلی کن

اگر بی اعتبارم دوست دارم
بپایت سرگذارم دوست دارم

که ایوان طلا باشم بگویم
علی را دوست دارم دوست دارم

همین که نوکرم الحمدلله
گدای این درم الحمدلله

همینکه با تمام روسیاهی
محب حیدرم الحمدلله

از عرش صدای ربنا می آید/آوای خوش خدا خدا می آید/

فریاد که درهای بهشت باز کنید/میهمان خدا سوی خدا می آید
ای آنکه تویی ز سوز جانم آگاه
به درگهت آورده ام از غصه پناه
رسم است که تفحه ای بر دوست دهند
این تحفه ماست کوله باری ز گناه
التماس دعا در لحظه های قشنگ خداییتان…

 

 

اي کاش بگيرند از امروز سحر را
اي اهل ِ حرم سير ببينيد پدر را
شمشير پُر از زهر گرفته ز طبيبان
بر نسخه ي تو فرصت اما و اگر را
جز تو چه کسي عفو کند قاتل خود را
آن قاتل ِ خوابيده ي عمري دم ِ در را
حتي خودِ قاتل پس از آن ضربه به خود گفت
اي کاش که برداري از اين سجده کمر را
باور نکند کوفه که تو اهل ِ نمازي
وامانده دهانش که شنيده ست خبر را
سخت است ولي باز براي دلِ زينب
يک روز به تأخير بينداز سفر را‎

 

ای سبكبال در اين راه شگرف، در دعای سحرت در مناجات خدايی شدنت هرگز از ياد مبر، من جامانده بسی محتاجم.

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (4)

همراه رایانه
16 تیر 94 10:19
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه , اینترنت و موبایل ...... شبانه روزی شماره تماس : 9099070345 www.poshtyban.ir
کیان
21 تیر 94 14:18
پس عکسهای امیر حسین جونم کو
خاله و امیرحسین
پاسخ
سلام کیان جان خوبی عزیزم شرمنده این پسر نمیزاره که عکس بگیریم ازش عکس جدید ندارم ازش واسه همین دستم خالی مونده ممنونم دوست خوبم که سرزدید
مامان الی...
9 مرداد 94 14:17
سلام اومدم بگم با افتخار لینک شدی
خاله و امیرحسین
پاسخ
ممنونم دوست عزیز من هم شمارا لینک کردم
آنیتا
13 مرداد 94 10:28
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*............
خاله و امیرحسین
پاسخ
ممنونم حتما سر میزنم