امیرحسین عزیزمامیرحسین عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
شقایق عزیزمشقایق عزیزم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

امیرحسین عزیز خاله

سخنی با دوستان

1395/10/27 14:28
319 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان عزیز

مامان ها و  باباهای گرامی عمه ، خاله ، دایی و عموها

همه عزیزانی که به وبلاگ امیرحسین سرمیزنند و ابراز محبت میکنند

چه لایک کنند و چه نکنند همینکه حضور دارند جای خوشحالی هست برامون

مدتیه خاله خیلی تنبیلی میکنه غمگینخجالت جای بسی شرمندگی که نتونستم بیام

هر دلیلی هم بیارم نمیتونه کم کاری من واسه بروز کردن وبلاگ امیرحسین عزیزم توجیه کنه

امیدوارم به بزرگی خودتان ببخشید

قبلا هم گفتم دوست دارم تمامی خاطرات شیرین امیرحسین اینجا به یادگار واسه خودم و خودش و دوستان بزارم

اما نوشتن واسم سخته و عکس هم یا ندارم یا دیر میرسه بدستم و یا عکسهای مناسبی برای به اشتراک گذاشتن ندارم

به هر حال شرمنده محبتهای همه شما عزیزانم

تعدادی عکس دارم که بیشترش از گوشی خاله هست و کیفیت جالبی نداره ولی برای خالی نبودن و زنده کردن خاطرات امیرحسینم میگذارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)