امیرحسین عزیزمامیرحسین عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره
شقایق عزیزمشقایق عزیزم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

امیرحسین عزیز خاله

عکسهای زیبای امیرحسین 95/07/07

1395/7/18 15:24
524 بازدید
اشتراک گذاری

امیرحسین عزیز خاله

این عکسها مورخ 95/07/07 گرفته شده

امیرحسین عزیزم برای رفتن به جشن آماده شده

و خیلی منت گذاشته که اجازه داده اینهمه عکس بگیریم ازشمحبتبوس

این عکسها قبل از خارج شدن از خانه

امیرحسین عزیز خاله

امیرحسین عزیز خاله

امیرحسین عزیز خاله

این عکسها قبل از شروع جشن مامان از امیرحسین گرفته

امیرحسین  عزیز خاله

امیرحسین عزیز خاله

امیرحسین عزیز خاله

امیرحسین عزیز خاله

پسندها (7)

نظرات (3)

مامان آنیسا
19 مهر 95 14:20
هزار ماشالا به این گل پسر
خاله و امیرحسین
پاسخ
مرسی مامان آنیسا جان انشا.. دختر شما هم موفق باشه
کیان
29 مهر 95 9:45
امیر حسین جون موهات دوباره بلند شده حسابی خوش تیپ شدیاولی این مامان بابایی من همیشه کله منو عین این سربازها کچل میکنند دوست ندارم
خاله و امیرحسین
پاسخ
سلام کیان جان خوبی عزیزم زیاد نگران نباش و ناراحت بزور و التماس و درخواست و هزار ترفند بلاخره من و رازی کردن موهام کوتاه کنم ولی من به این سادگی کوتاه نیومدم که به خاله گفتم فقط و فقط باید چتری برام کوتاه کنه و خاله هم همینکار کرد بزودی عکسهام میبینی
مامان فرناز
25 آذر 95 0:40
عزیزم هزارماشااله به شما پسر خوشگل و خوش تیپ زنده باشی
خاله و امیرحسین
پاسخ
ممنونم مامان فرناز عزیز