امیرحسین عزیزمامیرحسین عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره
شقایق عزیزمشقایق عزیزم، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

امیرحسین عزیز خاله

امیرحسین - سفر شمال تیر ماه 95

1395/4/21 14:25
430 بازدید
اشتراک گذاری

امیرحسین و سفر شمال

سلام دوستای گلم

امیرحسین عید فطر امسال همراه با مامان و بابا ـ عمه آذر و بچه هاش و مامانی و باباحاجی (پدر و مادر بابا کیوان)

رفتن به سفر اول قرار بود برن شمال ولی مقصد به سمت سرعین عوض شد که فعلا چند عکسی که مامان ارغوان از طریق تلگرام واسه خاله فرستاد اینجا میزارم

بقیه عکسها هم هروقت دستم رسید

این عکسها مال روزهای 16 الی 19 تیرماه در سفر چون همراه امیرحسین نبودم نمیدونم دقیق زمان و ساعت و محلش بگم

امیرحسین و سفر شمال

امیرحسین و سفر شمال

امیرحسین و سفر شمال

امیرحسین و سفر شمال

امیرحسین و سفر شمال

امیرحسین و سفر شمال

امیرحسین و سفر شمال

امیرحسین و سفر شمال

امیرحسین و سفر شمال

 

پسندها (13)

نظرات (8)

کیان
21 تیر 95 14:59
امیر حسین جون چه صفایی به موهای قشنگت دادی به به این ایدهی عکس یادگاری تو ترافیک شمال واقعا حرف نداره احسنت خیلی باحال بود به درد خبر گزاریها میخوره
خاله و امیرحسین
پاسخ
سلام کیان جان خوبی عزیزم بهتری ممنونم که سرزدی راستی موهام قشنگ شده؟؟ سفر پر خاطره ای بود
تنگي واژن
21 تیر 95 15:04
ممنون بابت همه چي سايت شما
آموزش تعميرات کامپيوتر
21 تیر 95 15:51
ممنون بابت همه چي سايت شما عاليه
عمه فروغ
23 تیر 95 20:25
سلام خاله جون به به چه عکس های قشنگی همیشه به سفر و خوشی باشی گل پسر
خاله و امیرحسین
پاسخ
سلام عمه جان ممنونم سلامت باشید
مامانی
31 تیر 95 11:09
سلام به خاله جوون ان شاا...امیرحسین جووون وخودتون همیشه به گردش وتفریح باشید
خاله و امیرحسین
پاسخ
سلام ممنونم انشا.. شما هم سلامت و شاد باشید
❤ معصومه ❤
2 مرداد 95 21:40
ســــــــــــــــلام خــــــــــاله جون ممنونم که به وبم سرزدین بازم سربزنین خوشحال شدم ازدیدتنون
خاله و امیرحسین
پاسخ
انشا.. سرمیزنم
امیرحسین
5 مرداد 95 14:38
سلام امیرحسین جون اسم منم امیرحسینه/ ولی ازت خیـــــــــــــــــلی کوچولو ترم/ دیدم هم اسمیم لینکت کردم البته عکساتو هم دیدم خیلی پسر خوشملی هستی
خاله و امیرحسین
پاسخ
سلام امیرحسین جان ممنونم که سرزدی و شما هم لینک میشوید
کیان
14 شهریور 95 12:14
دیگه خاله رفته تو تلگرام وقت نمیکنه وبلاگ رو آبدیت گنه
خاله و امیرحسین
پاسخ
سلام کیان جان خوبی عزیزم شرمنده دوستان امیرحسین شدم بخاطر کار زیاد و گرفتاری نتونستم عکسهای امیرحسین بروز کنم انشا.. سعی میکنم جبران کنم خوشحالم که دوستان خوبی چون شما دارم